3 pensaments sobre “Seguretat és molt més que policia

  1. Damià

    Bona nit

    Disculpeu l’atreviment pero he escrit a CUP, ERC, Convergencia proposaant- vis per encapçelar la llista Unitarian perla independencia. Sempre hi quan us convençint Crec Que seireu una camdiata de convene I garantia d’exit.

    Si puc fer res per animarvos o convençe a la resta a disposar.

    Salutacions.

    Damià

  2. Pere Puig

    Montserrat,
    Soc de la teva generació, Vaig simpatitzar amb el PSC des de finals dels 70 quan encara era a la universitat. El vaig votar molts anys encara que mai hi he militat entre altres coses perquè m’he dedicat apassionadament al meu ofici d’arquitecte. Fa uns 15 anys, vaig començar a sentir-me independentista. La meva simpatia amb el PSC s’ha convertit en tot el contrari aquests últims anys.

    Jo soc dels que he mantingut el “pensament il·lusori” de creure que la via unilateral, tal com s’havia plantejat, tenia sortida. La il·lusió és necessària per avançar però també és perillosa perquè et fa sobrevalorar les pròpies forces. Ara estic abatut i de cop moltes de les coses que has dit aquests últims temps agafen sentit. Només un dubte: en el manifest que heu promogut recentment, proposeu impulsar un referèndum acordat. Creus que l’Estat Espanyol ho acceptarà mai? Acceptar-lo vol dir acceptar el dret a decidir dels Catalans i escoltant al PP, al PSOE i a C’s no hi veig cap possibilitat.

    Pere

  3. Enric Arus

    Ahir en el programa de Catalunya Ràdio en el que vostè va defensar els Menes, no vaig trobar cap raonament llògic per la seva part . Només va defensar tot un raonament de idees abstractes allunyades de la realitat social.

Deixa un comentari